Therme Bucureşti a primit 3,5 milioane de clienţi de la înfiinţare – Se pregăteşte de proiecte speciale şi investiţii

Centrul de relaxare bazat pe ape termale Therme Bucureşti a depăşit pragul de 3,5 milioane de clienţi în total, dintre care circa 30% sunt vizitatori străini, a declarat pentru News.ro Andrada Şeitan, Chief Communications Officer Therme Bucureşti, care precizează că pentru anul viitor pregăteşte noi investiţii şi proiecte speciale şi pentru EURO 2020.

”Popularitatea internaţională a centrului nostru generează un procent semnificativ si in crestere de vizitatori din zona Balcanilor, UK, Germania, Italia, Austria, Israel etc. Vom continua să ne surprindem vizitatorii prin îmbunătăţirea şi diversificarea continuă a serviciilor şi pachetelor oferite, fie că vorbim despre wellness, relaxare sau entertainment. Cu o valoare totală a investiţiilor de peste 100 milioane de euro şi cu peste 500 de angajaţi, complexul Therme Bucureşti a depăşit pragul de 3,5 milioane de clienţi, dintre care circa 30% sunt vizitatori străini”, a declarat Andrada Şeitan.

Capacitatea centrului este de 4.000 de vizitatori simultan indoor. În funcţie de zona aleasă, bugetul cheltuit în medie de o familie este diferit.

”Pentru acces în Galaxy, de exemplu, o familie cu doi adulţi şi doi copii plăteşte 144 lei, în timpul săptămânii. Doi adulţi care aleg răsfăţul suprem în zona Elysium, care le oferă acces în toate zonele Therme, plătesc împreună o sumă ce porneşte de la 158 lei. Având în vedere faptul că în tariful de acces avem incluse peste 40 de activităţi de wellness în fiecare zi: Sauna Aufguss, peeling, Aqua gym şi Aqua fun în piscine, yoga şi pilates, clienţii nu trebuie să plătească suplimentar decât pentru produsele de food and bar. Avem multiple restaurante şi pool bar-uri, aşa că opţiunile sunt nelimitate, chiar şi pentru cele mai pretenţioase gusturi”, adaugă ea.

În ceea ce priveşte timpul petrecut în cadrul centrului, acesta diferă în weekend faţă de restul săptămânii, dar şi în funcţie de tipul de „evadare” ales de clienţi.

”Cei care vin cu copii petrec circa 4-5 ore în weekend, dar sunt şi cei care vin seara, după program şi accesează pachetele Evening Special, alegând să petreacă circa trei ore în cadrul Therme”, mai spune Andrada Şeitan.

Deschis în ianuarie 2016, după o investiţie iniţială de circa 50 de milioane de euro, complexul Therme Bucureşti a beneficiat de investiţii în fiecare an, care acum depăşesc în total 100 de milioane de euro.

”Anul acesta, am deschis pentru public noul restaurant & lounge Humboldt, adică cinci restaurante într-unul singur, cu o suprafaţă interioară de 1.100 mp şi o terasă de peste 900 mp. Şi pentru 2020 pregătim noi investiţii, pe care urmează să le dezvăluim în curând”, a afirmat ea.

Complexul are în plan şi proiecte, având în vedere că România va gazdui Euro 2020.

”Sigur că avem planuri pentru această ocazie, mai ales că Therme Bucureşti este oricum o destinaţie preferată de majoritatea străinilor care vizitează Bucureştiul. În 2016, cu ocazia EURO 2016, la Therme Bucureşti, meciurile s-au văzut pe un ecran urias, de 16 x 9 metri, din piscină sau de pe şezlong. Cu siguranţă, vom pregăti proiecte speciale şi pentru EURO 2020”, mai spune ea.

Therme Bucureşti, cel mai mare centru de relaxare, wellness şi entertainment construit greenfield, din Europa, a încheiat anul 2018 o cifră de afaceri de 114 milioane de lei (24,6 milioane euro), în creştere cu 14% faţă de anul precedent, conform cifrelor publicate de Ministerul de Finanţe. Complexul are 500 de angajaţi şi funcţionează 365 de zile pe an.

sursa :stiripesurse.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *