Veste bună pentru absolvenții instituțiilor de învățământ care au împlinit 16 ani

Beneficiarii acestui tip de indemnizaţie trebuie să se înregistreze la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă din raza căreia îşi au domiciliul, în maximum 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoană în căutarea unui loc de muncă.

Indemnizaţia de şomaj se acordă după 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, perioadă în care absolventul beneficiază de servicii gratuite în vederea angajării (informare şi consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională).

Ce acte sunt necesare și unde se depun

Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la Agenţiile Locale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ALOFM), ca persoană în căutarea unui loc de muncă, sunt: actul de identitate, actele de studii şi de calificare sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii şi declaraţie pe proprie răspundere privind starea de sănătate – tipizat disponibil pe website-ul: www.anofm.ro – agenţia AMOFM Bucureşti, secţiunea Persoane fizice/Indemnizaţii de şomaj şi venituri de completare. Depunerea actelor se poate face online la adresa de e-mail a ALOFM de sector, din raza de domiciliu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *