Ce se întâmplă cu FACTURILE la APĂ CALDĂ ale bucureștenilor, după problemele din ultimul timp

Diminuările vor fi cuprinse între 16 şi 24 de procente şi vor fi calculate în funcție de perioada și orele de nefuncționare, pentru toate zonele afectate din sectoarele sus-menționate.  În prezent, a fost reluată furnizarea apei calde, la parametrii normali, anunță compania, prin intermediul unui comunicat citat de antena.ro.

„Este important de subliniat faptul că pe toată perioada efectuării reviziei la CET SUD (aparținând ELCEN) alimentarea cu apă caldă a acestor sectoare se face din CET Progresu. Vă reamintim că, Sectoarele 2 şi 3 au devenit o zonă deficitară din punct de vedere al termoficării, după dispariția CET-ului Titan (aparținând Ministerului Economiei) în anul 2012”, spun reprezentanții companiei.

Pe toată perioada efectuării reviziei la CET Sud, aparţinând ELCEN, alimentarea cu apă caldă a acestor sectoare se face din CET Progresu, se precizează în comunicat.

În cazul în care există situaţii punctuale unde apa caldă se furnizează deficitar, acest lucru este cauzat de realizarea unor lucrări de reparaţii la conducte sau a celor pentru remedierea avariilor apărute în sistem, mai arată sursa citată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *