Alimentul pe care mulți români îl mănâncă la micul dejun și e total nesănătos. Trebuie să renunți la el

Toți românii trebuie să știe că nu toate alimentele sunt recomandate pentru micuj dejun. De asemenea, unele dintre acestea ori sunt insuficient de hrănitoare, ori nu sunt capabile să satureze corpul uman per total. Mai mult decât atît, unele pot fi foarte dăunătoare sănătății. Un nutriționist faimos a făcut o listă cu alimentele care sunt foarte nesănătoase pentru consum la micul dejun.

Ce trebuie să mănânce românii la micul dejun

Astfel, dr. Susie Barell susține că în opinia ei cel mai nesănătos aliment este faimoasă lipie (pâinea rotundă) ce este preparată fără drojdie, bicarbonat de sodidu și praf de copt care provoacă fermentarea. De aceea, se consumă 80 de grame de carbohidrați la 100 de grame din acest produs. Acest lucru este extrem de nociv pentru sănătatea noastră, mai ales în prima parte a zilei. Totodată, lipia crește seminificativ nivelul de glucoză din sângele nostru, ceea ce poate cauza cu timpul dezvoltarea diabetului.

Scapă de obiceiul de a mânca cereale crocante

Un alt aliment foarte nociv consumat dimineața îl reprezintă cerealele crocante. Astfel, mulți dintre noi consumă cereale crocante cu lapte dimineața, în special copiii. Deși publicitatea merge pe ideea că cerealele dimineața au multe beneficii, celebra nutriționisă Barell dă asigurări că sunt foarte inutile.

Aceasta este convinsă că exită doar câteva fibre nutritive în fulgii crocanți, și este puțin probabil să hrănească pe cineva suficient pentru a putea să aibă energie până la următoarea masă.

Sursa foto: Pixabay.com

Sursa foto: Pixabay.com

Susie Barell recomandă mai degrabă cerealele integrale fără zahăr.  La acestea se adaugă miere și diferite fructe de pădure dimineața, Ese o soluție mult mai bună decât cerealele dulci și procesate. Mulți specialiști din toată lumea suțin că făina de ovăz este o adevărată opțiune ideală pentru un mic dejunc hrănitor. Aceasa este recomandată în special persoanelor ce au un stil de viață foarte activ. S-a dovedit de-a lungul anilor că făina de ovăz dă o senzație lungă de sațietate și chiar oferă energie cel puțin până la prânz.

Deși suntem tentați, nici produsele de patiserie sau gogoşile nu sunt o opțiune bună. Acestea sunt cât de poate de rele pentru micul dejun pentru că sunt făcute din făină albă şi conţin foarte mult zahăr. Totodată, o astfel de alimentaţie ar duce cu uşurinţă la obezitate sau diabet.

Și pâinea prăjită cu dulceață trebuie evitată. Aceasta reprezintă numai carbohidraţi. Dacă vrei să mănânci pâine prăjită, adaugă proteine, precum un ou, cu sau fără şuncă sau alte feluri de carne.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *