Dacia a dat marea lovitură în Europa. Mii de clienți sunt în culmea fericirii
Dacia a dat marea lovitură, în Europa, după pierderile pe care le-a înregistrat anul trecut, în urma introducerii normelor de emisii Euro 6d temp.
Dacia, creșteri pe marile piețe din Europa
Compania Dacia a înregistrat creșteri considerabile pe piețele din Franța, Germania și Italia, precum și o creștere mai mică, pe piața din Spania.
Concret, în Germania, Dacia a înmatriculat 3.750 de unități, în luna septembrie, pe o piață ce a crescut mult mai puțin, cu doar 8,4%. Compania recuperează, astfel, o parte din cota de piață pe care a pierdut-o în acest an, din cauza pandemiei de coronavirus.
Totuși, diferența față de competitori rămâne una considerabilă pentru tot anul. Dacia a înregistrat o scădere de 46,9%, pe o piață care a avut o pierdere de 25,5%. De altfel, în Spania, după trei trimestre, există o singură marcă pe plus – Tesla, ce a avut o creștere de 24,5%.
În Italia, în luna septembrie, piața de autoturisme a înregistrat o creștere de 7,05%, deși doar o parte dintre mărcile existente, printre care și Dacia, au avut vânzări pe plus.
Dacia a avut un avans de de 61,9%, în raport cu vânzările slabe pe care le-a înregistrat în urmă cu un an. Printr-un număr de 7.022 de unități înmatriculate a recuperat în parte cota de piață.

Dacia a dat marea lovitura in Europa. Mii de clienti sunt in culmea fericirii
Cu toate acestea, în perioada ianuarie – septembrie, Dacia a avut de suferit. Scăderea companiei este peste media pieței. Adică -42,63%, în comparație cu -33,72%, potrivit profit.ro.
În total, Dacia a reușit să înmatriculeze 38.083 autoturisme, aproape jumătate din cele 66.384, în aceeași perioadă a anului trecut.
Totuși, în Italia, Dacia rămâne în top 10. Sandero ocupă locul 5, iar Duster ocupă locul 8, respectiv, locurile 7 și 9, după nouă luni.
Dacia, creștere pe piața din Spania, față de anul trecut
De asemenea, situația Dacia este bună pe piața de automobile din Spania, chiar dacă aceasta scade din nou, în luna septembrie, cu 13,5%.
Totuși, Dacia a reușit să se mențină peste linia de plutire și a terminat luna a noua cu un succes. Mai exact, cu un nivel al înmatriculărilor mai mare cu 4,55% față de cel de anul trecut.
Dacia a avut 3.059 de unități, datorită unei creșteri deosebit de bune a modelului de mașină Sandero, de 39,38%. Această creștere a compensat scăderea abruptă pe care a suferit-o modelul Duster, de -43,95%, cu un total de 574 unități înmatriculate.
Astfel, după o perioadă de nouă luni, compania Dacia are un declin de 38,9% pe piața de automobile din Spania, ce a înregistrat o scădere de 38,3%.